Αμείωτο το ενδιαφέρον και διαρκώς αυξανόμενο για τα microSTARS Workshops που πραγματοποιήθηκαν τον μήνα Σεπτέμβριο σε Θεσσαλονίκη και Κιλκίς, κατά την διάρκεια των οποίων εξειδικευμένοι επαγγελματίες μίλησαν για καίρια ζητήματα που απασχολούν τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη, ο πρώτος κύκλος των θεματικών εργαστηρίων με τίτλο “Branding, Πώς να χτίσετε επιτυχώς το δικό σας Brand” πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία του ΚΕΠΑ, την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου, με κεντρική ομιλήτρια την κα. Λίνα Τσαλταμπάση, Project Manager του Έργου “branding.eu”, η οποία ανέδειξε τη σπουδαιότητα του branding, καθιστώντας το αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μίας επιχείρησης.
Περί αποτελεσματικής επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες ο λόγος, στον δεύτερο κύκλο των θεματικών εργαστηρίων, ο οποίος πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου με εισηγητή τον κ. Θέμη Σαρανταένα, Σύμβουλο Marketing & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων και εμπνευστή της πύλης “Αναπτύσσω έξυπνα την επιχείρηση μου”, ο οποίος εύστοχα ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο η επικοινωνία μεταφράζεται σε σκέψεις και συναισθήματα από πλευράς των πελατών, προμηθευτών, συνεργατών.
Στο θεματικό εργαστήριο με τίτλο «Ανάπτυξη Εξαγωγών», το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου, ο καταξιωμένος Export Expert, κ. Μπάμπης Φιλαδαρλής, Ιδρυτής της Global Greece και Διευθυντής Ανάπτυξης & Εξαγωγών της GAIA Επιχειρείν, επεσήμανε τις προϋποθέσεις για μία επιτυχημένη δραστηριοποίηση διεθνώς, υπογραμμίζοντας τα βασικά βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσει μία επιχείρηση με εξωστρεφή προσανατολισμό.
Στο Κιλκίς, το θεματικό εργαστήριο που φιλοξενήθηκε στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Κιλκίς, με τίτλο «Τα εργαλεία του Marketing» υποδέχθηκε την κα. Χριστίνα Κοτικώστα, Διευθύντρια Marketing της KLEEMANN ABEE, η οποία αναφέρθηκε στο ρόλο του marketing, στη σημασία που δίνει μία επιχείρηση στον Κύκλο Ζωής ενός προϊόντος, προκειμένου με τα κατάλληλα εργαλεία και τακτικές marketing, να ενδυναμώσει και να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.