Εξαιρετική επιτυχία σημείωσαν τα θεματικά εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους στα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής, έπειτα από πρωτοβουλία της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εμπόρων και Επαγγελματιών Νέων Μουδανιών, την Επιμελητηριακή Αναπτυξιακή Εταιρία Χαλκιδικής “ΕΠ.ΑΝ.Ε.Χ.” και τα Κέντρα microSTARS.
Η θεματολογία των πρώτων δύο workshops, επικεντρώθηκε σε ζητήματα διαχείρισης συγκεκριμένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το instagram, όπου οι ομιλητές κ.κ. Πολιουδάκης Άλκης και Μουρατίδης Άγγελος, παρουσίασαν αναλυτικά, για κάθε μέσο, αντίστοιχα, τη δημιουργία μίας εταιρικής σελίδας / εταιρικού προφίλ, τρόπους ανάρτησης δημοσιεύσεων (posts), τη χρήση των hashtags σε συνδυασμό με μία “ελκυστική” εικόνα (φωτογραφία/video) σε δημοσιεύσεις, καθώς και τις νέες τάσεις στο digital και influencer marketing.
Στο τελευταίο θεματικό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους στο Μουσείο Αλιευτικών Σκαφών κι Εργαλείων του Δήμου Νέας Προποντίδας, ιδιοκτήτες μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων είχαν την ευκαιρία, υπό την καθοδήγηση του ομιλητή κ. Γιάννη Αγγέλου, να διακρίνουν τα δυνατά και αδύνατα στοιχεία στην επιχείρησή τους, να αναγνωρίσουν την εμπλοκή της συνήθειας και των συναισθηματικών παραγόντων στην διαδικασία λήψης σημαντικών αποφάσεων, κάτι το οποίο αποτελεί σοβαρό ζήτημα για τον επαγγελματία ή τα μέλη της οικογένειας, που καλούνται να διαδραματίσουν ταυτόχρονα ρόλους “manager”, να ανταποκριθούν σε σύγχρονες προκλήσεις, να διαχειριστούν πιθανές “κρίσεις” και να εμπιστευθούν “τρίτους” σε θέσεις ευθύνης. Τέλος, μέσα από απτά παραδείγματα μίας επαγγελματικής διαδρομής, οι συμμετέχοντες γνώρισαν βασικούς τρόπους ανάπτυξης μίας μικρής οικογενειακής και μη, επιχείρησης.