Τα microSTARS Workshops φιλοξενούνται στη Zootechnia 2017

Zootechnia 2017 – microSTARS Workshop

Ένα από τα δημοφιλέστερα ζητήματα για το σύγχρονο επιχειρηματικό κοινό. Αυτό αποτελεί η “Αξιοποίηση του Διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) προς όφελος μίας επιχείρησης”. Αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια του microSTARS Workshop που διοργάνωσε το Κέντρο Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ) στο πλαίσιο της μοναδικής εξειδικευμένης έκθεσης του κλάδου κτηνοτροφίας – πτηνοτροφίας στην Ελλάδα, τη Zootechnia 2017. Έλαβε χώρα την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017 στο Συνεδριακό Κέντρο “Νικ. Γερμανός”, με την ευγενική φιλοξενία της Helexpo.

 

Με την έναρξη του Θεματικού Εργαστηρίου, παρουσιάστηκε η δράση microSTARS. Υπογραμμίστηκαν οι παρεχόμενες υπηρεσίες των Κέντρων Επιχειρηματικής Ανάπτυξης που έχουν δημιουργηθεί στα πλαίσια του Έργου “Invest in People of the cross-border area – microSTARS”. Τα οποία όπως τονίστηκε, συνεχίζουν να λειτουργούν αυτόνομα από αρχές του τρέχοντος έτους. Ακόμη, δόθηκε έμφαση τις δυνατότητες μικροχρηματοδότησης υφιστάμενων μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

 

Εν συνεχεία, η κα. Παγούνη Αγνή, στέλεχος του ΚΕΠΑ και Σύμβουλος του Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS στην Θεσσαλονίκη, παρουσίασε τις σύγχρονες τάσεις του digital marketing. Αρχικά, ανέλυσε τα χαρακτηριστικά κάθε “δημοφιλούς” μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα μία εταιρικής παρουσίας στα social media.

 

Συνδυάζοντας “θεωρία και πράξη”, οι ιθύνοντες του Workshop υποδέχθηκαν έναν δραστήριο επαγγελματία στο χώρο του “ψηφιακού” marketing, τον κ. Σκλαβενίτη Στέφανο. Head of Digital της Flipside Digital Media, ο οποίος μετέφερε στους συμμετέχοντες απτά παραδείγματα μέσω των “γοητευτικών” μύθων που μπορεί να κρύβονται στο digital marketing.