Τα microSTARS Workshops στο OK!Thess

Δύο από τα τρία microSTARS Workshops που υλοποιήθηκαν το μήνα Μάρτιο, “φιλοξενήθηκαν” στους χώρους της προ-θερμοκοιτίδας του OK!Thess, με την διεξαγωγή δύο θεματικών εργαστηρίων σε θέματα όπως η “αποτελεσματική συμμετοχή σε εκθέσεις” και η “ανάπτυξη εξαγωγών για νεοϊδρυθείσες επιχειρήσεις”.

 

Στο μεν πρώτο, οι συμμετέχοντες, η πλειοψηφία των οποίων προέρχεται από τις ομάδες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα του ΟΚ!Thess, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον “θαυμαστό” κόσμο των εκθέσεων, που αποτελεί ένα από τα στρατηγικά εργαλεία του marketing.  Η εισηγήτρια του workshop, κα. Αγνή Παγούνη, Υπεύθυνη του Γραφείου microSTARS στην Θεσσαλονίκη, παρουσίασε αναλυτικά τα βήματα πριν από τη διοργάνωση και προετοιμασία μίας εταιρικής συμμετοχής σε εκθέσεις, υπογράμμισε σημαντικά tips προς αξιοποίηση από τους εκθέτες κατά την διάρκεια αυτής, καθώς και μετά την ολοκλήρωση της.

 

Στο δεύτερο θεματικό εργαστήριο, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν την έννοια του όρου «εξωστρέφεια», να γνωρίσουν ένα γενικότερο πλαίσιο προγραμματισμού των εξαγωγικών βημάτων μίας επιχείρησης αλλά και να μάθουν τι πραγματικά θα χρειαστεί να ξέρουν σε πρακτικά ζητήματα, όπως φορτωτικά έγγραφα, όροι πληρωμής, incoterms, πιστοποιήσεις, «μηχανές» αναζήτησης δυνητικών πελατών, επικοινωνία, όπως πολύ διεξοδικά ανέπτυξε ο φιλοξενούμενος ομιλητής του workshop, κ. Απόστολος Σαρόγλου, International Sales Director της ΖΗΤΑ Σωληνουργία ΑΒΕΤΕ.

 

Για τα Social Media έκαναν λόγο στο τρίτο θεματικό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία του Κ.Ε.Π.Α. Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων επικεντρώθηκε σε ζητήματα επιλογής των κατάλληλων για την κάθε επιχείρηση, μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και στους τρόπους προβολής και προώθησης των προϊόντων / υπηρεσιών τους μέσω αυτών των καναλιών επικοινωνίας. Οι φιλοξενούμενοι ομιλητές κ.κ. Χρύσα Μουρατίδου και Άγγελος Μουρατίδης από την εταιρία InYourCity, υπογράμμισαν τη σημασία του περιεχομένου #content στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και τη δύναμη της εικόνας (φωτογραφίας), ως το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς μηνυμάτων, ιδεών, συναισθημάτων.