Τα microSTARS Workshops εμπιστεύθηκαν το “Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης, Προφήτης Ηλίας” και ο “Εμπορικός Σύλλογος Κιλκίς” για τα μέλη τους

Το ενδιαφέρον τους για τα microSTARS Workshops εξέφρασαν οι διοικήσεις του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης «Προφήτης Ηλίας» και του Εμπορικού Συλλόγου Κιλκίς, κατόπιν των οποίων, διοργανώθηκαν τον μήνα Απρίλιο 2018, σε Θεσσαλονίκη και Κιλκίς αντίστοιχα, δύο εξειδικευμένα θεματικά εργαστήρια.  Ειδικότερα:

 

α) Για την αξιοποίηση των Social Media έκαναν λόγο στο θεματικό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης «Προφήτης Ηλίας», την Τετάρτη 25 Απριλίου 2018 στα κεντρικά γραφεία του Κ.Ε.Π.Α.   Δυναμική η παρουσία των μελών του Δ.Σ. με τη συμμετοχή της Προέδρου, κας. Ελισάβετ Κουκουμέρια, του Αντιπροέδρου, κ. Νικόλαου Πισκάνα, της Ταμίας, κας. Μαρίας Σαββίδου και του Συμβούλου, κ. Μασούγκα.

Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων επικεντρώθηκε σε ζητήματα επιλογής των κατάλληλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τα αρτοποιεία, καθώς και στους τρόπους προβολής και προώθησης των προϊόντων / υπηρεσιών τους μέσω αυτών των καναλιών επικοινωνίας. Η εισηγήτρια του workshop, κα. Αγνή Παγούνη, Υπεύθυνη του Γραφείου microSTARS στην Θεσσαλονίκη, στέλεχος του ΚΕΠΑ, υπογράμμισε τη σημασία του περιεχομένου #content στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και τη δύναμη της εικόνας (φωτογραφίας-video), ως το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς μηνυμάτων, ιδεών, συναισθημάτων.

 

β) Αντίστοιχα στο Κιλκίς, επίσης την Τετάρτη 25 Απριλίου 2018, πραγματοποιήθηκε το θεματικό εργαστήριο με τίτλο «Marketing Tips για μικρά καταστήματα λιανικής» που συνδιοργανώθηκε με τον Εμπορικό Σύλλογο Κιλκίς και φιλοξενήθηκε σε αίθουσα του Επιμελητηρίου Κιλκίς. Το θεματικό εργαστήριο χαιρέτησαν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κιλκίς, κ. Παύλος Τονικίδης, τονίζοντας την αναγκαιότητα μετάβασης στη ψηφιακή εποχή των λιανέμπορων της περιοχής, καθώς και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κιλκίς, κ. Σπυρίδων Μιχαηλίδης και ο Αντιπρόεδρος, κ. Αθανάσιος Καραγκιόζης που αναφέρθησαν στο φαινόμενο του «ψηφιακού αναλφαβητισμού».

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα σημεία – κλειδιά για τη δημιουργία μίας εταιρικής ιστοσελίδας, την αλληλεπίδραση της με την παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και τον ανερχόμενο ρόλο του youtube, μέσα από την παρουσίαση του φιλοξενούμενου ομιλητή, κ. Σάββα Σερασκέρη, Creative Director της εταιρίας Ultravision.  Επιπρόσθετα, ο κ. Δημήτρης Κατσαρέλλος, Υπεύθυνος του Γραφείου microSTARS στο Κιλκίς, στέλεχος του ΚΕΠΑ, αναφέρθηκε στις νέες τάσεις του λιανεμπορίου σε συνδυασμό με την εφαρμογή τεχνικών «επιθετικού μάρκετινγκ», ενώ εστίασε στα πλεονεκτήματα χρήσης του εργαλείου «επιχειρηματικό μοντέλο καμβά» στο σχεδιασμό τακτικών προώθησης πωλήσεων.