Τα ψηφιακά εργαλεία στην υπηρεσία των τουριστικών – και μη – επιχειρήσεων της Χαλκιδικής

Επιτυχημένες συνεργασίες και συνέργειες στην Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής, όπου έπειτα από πρωτοβουλία της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εμπόρων και Επαγγελματιών Νέων Μουδανιών και την Επιμελητηριακή Αναπτυξιακή Εταιρία Χαλκιδικής “ΕΠ.ΑΝ.Ε.Χ.”, τα microSTARS Workshops “φιλοξενήθηκαν” την Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018, στο Μουσείο Αλιευτικών Σκαφών και Εργαλείων του Δήμου Νέας Προποντίδας (Νέα Μουδανιά), στο πλαίσιο της προσπάθειας των ανωτέρω φορέων για συνεχή κατάρτιση και εκπαίδευση των μελών τους.

 

Με συμμετοχή μεγάλου αριθμού επαγγελματιών και επιχειρηματιών από την ευρύτερη περιοχή των Νέων Μουδανιών πραγματοποιήθηκαν δύο θεματικά εργαστήρια, εκ των οποίων το πρώτο απευθυνόταν σε επιχειρήσεις από τον κλάδο του τουρισμού.

 

Φιλοξενούμενος ομιλητής του πρώτου workshop ήταν ο κ. Δημήτρης Δημητριάδης, Chief Innovation Officer της εταιρίας “The FutureCats”, ένας από τους πιο καταξιωμένους επαγγελματίες στον τομέα του social media marketing και της ψηφιακής επικοινωνίας, ο οποίος εισήγαγε τους συμμετέχοντες στην έννοια της ψηφιακής στρατηγικής marketing, παρουσιάζοντας τις κατάλληλες τακτικές που χρειάζεται να ακολουθήσει ένα ξενοδοχείο / τουριστικό κατάλυμα, προκειμένου να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις (direct bookings) μέσω “cross device” στόχευσης. Επιπλέον, ανέλυσε τρόπους μέσω των οποίων αυξάνεται η πιστότητα των πελατών ενός τουριστικού καταλύματος και μίλησε για την σημασία των ενεργειών προβολής και διαφήμισης στα social media, ώστε να μεγιστοποιηθεί το “booking window” κατά την διάρκεια της ταξιδιωτικής διαδρομής (travel journey) των πελατών.

 

Για την έννοια της ψηφιακής επικοινωνίας και την δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) μίλησε η κα. Αγνή Παγούνη, Υπεύθυνη του Κέντρου microSTARS Θεσσαλονίκης, κατά την διάρκεια του δεύτερου workshop, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά του κάθε μέσου ξεχωριστά, τις νέες τάσεις στο ψηφιακό (digital) marketing, αλλά και τακτικές για την καλύτερη δυνατή διαχείριση και προβολή των επιχειρήσεων τους διαδικτυακά.