Προσανατολισμένοι σε τακτικές «επιθετικού» marketing σε περιόδους κρίσης

Οι συμμετέχοντες του πρόσφατου θεματικού εργαστηρίου, που διοργάνωσαν τα Κέντρα Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017, προσανατολίζονται σε “Επιθετικές” Τακτικές Marketing, προκειμένου να επιβιώσουν από την κρίση.

 

Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε ο εισηγητής του Workshop, κ. Δημήτρης Κατσαρέλλος, στέλεχος του ΚΕΠΑ και Υπεύθυνος του microSTARS BDSC στο Κιλκίς, επιχειρήσεις που τηρούν αμυντική ή και ουδέτερη στάση είναι συνήθως αυτές που χάνουν μεγάλο έδαφος στην αγορά, ενώ η «επιτυχία» ευνοεί τους τολμηρούς, όσους δηλαδή συνεχίζουν, παρά τις όποιες δυσκολίες της αγοράς, να αξιοποιούν τυχόν ευκαιρίες προωθώντας διαρκώς τα προϊόντα / υπηρεσίες τους, να καινοτομούν και να πρωτοτυπούν σε τρόπους προβολής της επιχείρησης τους, καθώς και προσέγγισης των πελατών τους, με αποτέλεσμα, τα επίπεδα της επιτυχίας να βρίσκονται σε τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας.