Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκδήλωση με θέμα «Παραδοσιακό VS Ψηφιακό Marketing» που συνδιοργάνωσαν το ΚΕΠΑ και η οικονομική ιστοσελίδα inefan.gr την Πέμπτη 27 Απριλίου 2017, στη Θεσσαλονίκη

Παραδοσιακό VS Ψηφιακό Marketing

Σε μία κατάμεστη αίθουσα από νέους και νέες, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα «Παραδοσιακό VS Ψηφιακό Marketing». Έλαβε χώρα την Πέμπτη 27 Απριλίου 2017 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Διοργανώθηκε από κοινού το Κέντρο Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ) και η οικονομική ιστοσελίδα inefan.gr, έπειτα από μία πρωτοβουλία των Κέντρων Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης «microSTARS».

Αρχικές Ομιλίες

Την εκδήλωση αρχικά χαιρέτισαν οι εκπρόσωποι των δύο συνδιοργανωτών. Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την έννοια «digital Marketing» και τον κόσμο της ψηφιακής εποχής. Άλλωστε αυτό καίρια τόνισε η κα. Χριστίνα Μπουτσούκη, Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο ΑΠΘ στην εναρκτήρια ομιλία της. Οι συμμετέχοντες στη συνεχεία γνώρισαν, τις τακτικές που ακολούθησε η εταιρεία »ΘΕΣγάλα Πιες», η οποία έχει αξιοποιήσει ταυτόχρονα στρατηγικές παραδοσιακού και ψηφιακού marketing. Τακτικές τις οποίες παρουσίασε ο κ. Κυριάκος Κατσαρός, Προϊστάμενος Δικτύου Θεσσαλονίκης του Συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα.

Παράλληλα, η κα. Χρύσα Φακή, Marketing Manager της εταιρίας IP Digital, ανέδειξε τη δυναμική του digital marketing. Παρουσίασε την περίπτωση της «Polis Luxury Apartments & Studios», η οποία μέσα σε έναν χρόνο λειτουργίας αύξησε τις πωλήσεις/κρατήσεις της, ακολουθώντας κατά 99% on line «εργαλεία» προβολής και προώθησης.

Επόμενοι Ομιλητές

Ακολούθως ο ομιλητής, κ. Βασίλης Γκογκίδης, Gamification Consultant στην εταιρία με έδρα το Λονδίνο, Gamification+ Ltd, ανέπτυξε στη διαδραστική του ομιλία τον όρο «gamification». Την πρόκληση δηλαδή, που προσφέρει η συμμετοχή στο «παιχνίδι», τόσο σε επίπεδο παραδοσιακού όσο και σε digital marketing. Σκοπός του οι marketers και οι επιχειρήσεις να έχουν στα χέρια τους μετρήσιμα αποτελέσματα ως προς την πιστότητα και τη δέσμευση των πελατών τους. Αντίστοιχα ως προς το προϊόν (brand) ή την παρεχόμενη υπηρεσία τους.

Τέλος, εκ μέρους του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, χορηγού φιλοξενίας της εν λόγω εκδήλωσης, παρεβρέθη η κα. Σοφία Τσιπτσέ, Δικηγόρος και συνεργάτης του ΒΕΘ. Έκανε μία σύντομη παρέμβαση παρουσιάζοντας το πρώτο Κέντρο Διαμεσολάβησης της Βόρειας Ελλάδας. Το κέντρο αυτό, ακολουθεί τις τάσεις της ψηφιακής εποχής παρέχοντας και διαδικτυακούς τρόπους επίλυσης διαφορών.

Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο κ. Ευθύμης Κάλφας, Community Director, της MediaView Publishing και του φοιτητικού portal, mycampus.gr. Εύστοχα μας υπογράμμισε ότι μπορεί όλοι οι δρόμοι να οδηγούν στον «ψηφιακό» κόσμο. Μία ολοκληρωμένη όμως στρατηγική marketing προϋποθέτει γόνιμες συνέργειες μεταξύ παραδοσιακών τακτικών και digital εργαλείων. Κάτι όπου προανέφερε και η κα. Μπουτσούκη στη δική της παρουσίαση.

 

Φωτογραφικό Υλικό