Εξαιρετικά επιτυχημένα τα microSTARS Workshops που πραγματοποιήθηκαν τον Ιούνιο σε Θεσσαλονίκη και Κατερίνη. Ειδικότερα:
Στην Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκαν δύο θεματικά εργαστήρια, τα οποία έλαβαν χώρα στα κεντρικά γραφεία του Κέντρου Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης – Κ.Ε.Π.Α.
Το πρώτο από αυτά υλοποιήθηκε στις 14/6/2018 με φιλοξενούμενο ομιλητή τον κ. Παναγιώτη Μίλη, Head of Operations and Development Director της DK Consultants, ο οποίος μετέφερε τους συμμετέχοντες στα «άδυτα» του διαδικτύου. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν τι κρύβεται πίσω από τους αλγόριθμους και τους κώδικες των social media, να «περιηγηθούν» σε ψηφιακές γειτονιές, να κατανοήσουν για ποιον λόγο οι «στιγμές» μετράνε και για ποιον λόγο αξίζει να επενδύσει μία επιχείρηση σε αυτές. Κλείνοντας, ο κ. Μίλης παρουσίασε τις νέες τάσεις γύρω από τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα moto:
Fast…. Is the new smart
Perceiving… is the new listening
Story marketing …the way to earn belief
Social Advocates… are the new influencers
Ένα άκρως επίκαιρο θέμα πραγματεύεται το δεύτερο θεματικό εργαστήριο των Κέντρων microSTARS, που υλοποιήθηκε στις 20/6/2018. Μύθοι και Αλήθειες γύρω από το μέλλον του email marketing στη GDPR εποχή, έκαναν τους συμμετέχοντες να παρακολουθούν με αμείωτο το ενδιαφέρον τους φιλοξενούμενους ομιλητές.
Αρχικά, η κα. Όλγα Τσιπτσέ, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω και Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια DPO/GDPR παρουσίασε τις 6 + 1 Αρχές στην Προστασία Διαχείρισης Προσωπικών Δεδομένων, και με απλό και κατανοητό λόγο, ανέλυσε τα σημεία – κλειδιά που επιτρέπουν σε έναν οργανισμό ή μία επιχείρηση να προχωρήσει σε τακτικές email marketing.
Εν συνεχεία, τη σκυτάλη πήρε ο κ. Άγγελος Συναδάκης, Γενικός Διευθυντής της Social Mind ο οποίος παρουσίασε τα 5 βήματα – tips που εξασφαλίζουν σε έναν οργανισμό ή μία επιχείρηση, την θετική ανταπόκριση του κοινού στο οποίο απευθύνεται, καθώς και τα μέσα που μπορούν να αξιοποιηθούν για να το επιτύχει. Συνοψίζοντας, υπογράμμισε τη θετική πλευρά από την εφαρμογή του Κανονισμού με μία φράση (quote) “A small list that wants exactly what you are offering, is better than a bigger list that isn’t committed”.
Τέλος στην Κατερίνη, το microSTARS Workshop με τίτλο “Τα social media στην υπηρεσία της επιχείρησης μου” φιλοξενήθηκε στον πολυχώρο – café FREUD, που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, μεταφέροντας τον παλμό της ψηφιακής εποχής στους επαγγελματίες της περιοχής. Μέσα από αυτό το θεματικό εργαστήριο, οι συμμετέχοντες εξοικειώθηκαν με την έννοια της διαδικτυακής επικοινωνίας και κατανόησαν τη σπουδαιότητα μίας εταιρικής παρουσίας στα social media. Η Υπεύθυνη του Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS στην Θεσσαλονίκη, κα. Αγνή Παγούνη, παρουσίασε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του κάθε μέσου κοινωνικής δικτύωσης ξεχωριστά, με τους συμμετέχοντες να αξιολογούν τις δυνατότητες που τους δίνει το κάθε μέσο, πριν πάρουν την απόφαση σε ποιο από αυτά χρειάζεται να “επενδύσουν” ως επιχείρηση, καθώς και ποιο μέσο εξυπηρετεί τους επικοινωνιακούς στόχους της στρατηγικής marketing – πωλήσεων.