Εξαιρετική επιτυχία η εκδήλωση με θέμα τα ψηφιακά εργαλεία για ξενοδοχεία στην Hotelia 2018

Εξαιρετική επιτυχία σημείωσε η εκδήλωση με τίτλο “Hotel Booking Strategy and Digital Tools” που διοργάνωσαν τα Κέντρα Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS και το ΚΕΠΑ, στο πλαίσιο των εκθέσεων Philoxenia και Hotelia 2018, την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018, η οποία φιλοξενήθηκε στον ειδικό χώρο των παράλληλων εκδηλώσεων του Περιπτέρου 9 “All About Gastronomy at Hotelia 2018”.

 

Φιλοξενούμενος ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο κ. Δημήτρης Δημητριάδης, Chief Innovation Officer της εταιρίας “The FutureCats”, ένας από τους πιο καταξιωμένους επαγγελματίες στον τομέα του social media marketing και της ψηφιακής επικοινωνίας, ο οποίος εισήγαγε τους συμμετέχοντες στην έννοια της ψηφιακής στρατηγικής marketing, παρουσιάζοντας τις κατάλληλες τακτικές που χρειάζεται να ακολουθήσει ένα ξενοδοχείο, προκειμένου να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις (direct bookings) μέσω “cross device” στόχευσης. Επιπλέον, ανέλυσε τρόπους μέσω των οποίων αυξάνεται η πιστότητα των πελατών ενός τουριστικού καταλύματος και μίλησε για την σημασία των ενεργειών προβολής και διαφήμισης στα social media, ώστε να μεγιστοποιηθεί το “booking window” κατά την διάρκεια της ταξιδιωτικής διαδρομής (travel journey) των πελατών.

 

Τέλος, για την online πλατφόρμα αιτημάτων μικροδανείων, η οποία αποτελεί ένα σημαντικό ψηφιακό εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, μίλησε η κα. Δέσποινα Καμπουρίδου, στέλεχος του ΚΕΠΑ, επισημαίνοντας ότι μία μικροχρηματοδότηση δύναται να καλύψει τις ανάγκες για διαδικτυακή προβολή ενός ξενοδοχείου ή τουριστικού καταλύματος, καθώς μία δαπάνη όπως αυτή, ενισχύει την αναπτυξιακή πορεία των επιχειρήσεων στον άκρως ανταγωνιστικό κλάδο του τουρισμού.