Τα Κέντρα Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS κατόπιν κοινών συντονισμένων ενεργειών με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τον Σύλλογο Εμπόρων και Επαγγελματιών Νέων Μουδανιών, και την Φάρος Συμβουλευτική υλοποίησαν με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία μία σειρά θεματικών εργαστηρίων σε Θεσσαλονίκη, Κατερίνη και Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής.
Αναλυτικά, στα πρώτα δύο workshops που “φιλοξένησε” το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, με θέμα το influencer marketing, η ομιλήτρια κα. Φωτεινή Βαβίτσα, Marketing Manager της PURO Hellas, παρουσίασε τις δυνατότητες προβολής μίας επιχείρησης μέσω διάσημων αλλά και μέσω “άσημων”- micro influencers, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα επιλογής ενός micro-influencer, ενώ υπογράμμισε, απευθυνόμενη σε εν δυνάμει και υφιστάμενους influencers, τη σημασία των εννοιών επαγγελματισμός και ηθική για τους ίδιους μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ακολούθως, το workshop με θέμα την πρακτική εφαρμογή του “facebook” από μικρές τοπικές επιχειρήσεις της Χαλκιδικής, αποτέλεσε μία πρωτοβουλία της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εμπόρων και Επαγγελματιών Νέων Μουδανιών, την Επιμελητηριακή Αναπτυξιακή Εταιρία Χαλκιδικής “ΕΠ.ΑΝ.Ε.Χ.” και τα Κέντρα microSTARS. Με συμμετοχή μεγάλου αριθμού επαγγελματιών και επιχειρηματιών από την ευρύτερη περιοχή των Νέων Μουδανιών, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν από τον ομιλητή κ. Άλκη Πολιουδάκη, Ιδιοκτήτη της hello advertising, τα βασικά βήματα για την δημιουργία μίας «σελίδας» στο facebook, τρόπους προσέλκυσης fans, τρόπους ανάρτησης δημοσιεύσεων (posts), προώθησης των posts, δημιουργία facebook ads – online καμπάνιας σε στοχευόμενο κοινό και με γεωγραφικό προσδιορισμό.
Τέλος, το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης της «ΦΑΡΟΣ Συμβουλευτική» που εδρεύει στην Κατερίνη, φιλοξένησε το τελευταίο για τον μήνα Φεβρουάριο microSTARS Workshop με θέμα την αξιοποίηση των social media προς όφελος μίας επιχείρησης. Με την έναρξη του θεματικού εργαστηρίου, η οικονομολόγος και COO της ΦΑΡΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ, κα. Μαρία Μίχου, απηύθυνε χαιρετισμό καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία στη συνέχεια, να εξοικειωθούν με την έννοια της διαδικτυακής επικοινωνίας, να γνωρίσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την μεγαλύτερη απήχηση στο ευρύ κοινό, καθώς και τα χαρακτηριστικά τους αντίστοιχα, αλλά και τις τακτικές για την καλύτερη δυνατή διαχείριση και προβολή των επιχειρήσεων τους μέσα από τον ψηφιακό κόσμο, όπως αναπτύχθηκαν από την ομιλήτρια κα. Αγνή Παγούνη, Υπεύθυνη του Κέντρου microSTARS στην Θεσσαλονίκη.