Αποδοτικές οι συνεργασίες των microSTARS Workshops σε Χαλκιδική, Κιλκίς και Θεσσαλονίκη

Ιδιαιτέρως έντονη η ζήτηση για τα microSTARS Workshops το μήνα Μάιο όχι μόνον στην Θεσσαλονίκη, αλλά και σε Κιλκίς, Νέα Μουδανιά, και Κασσανδρεία, με μία μεγάλη ποικιλομορφία ως προς τη θεματολογία αλλά και το κοινό που συμμετείχε σε αυτά.

Ειδικότερα:

Στην Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκαν τρία θεματικά εργαστήρια, με το πρώτο από αυτά να συμπίπτει χρονικά με την Ημέρα εορτασμού της Ευρώπης και να φιλοξενεί ως ομιλητή τον κ. Βασίλη Τσανίδη, στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στη Μονάδα Start Ups & Innovation στις Βρυξέλλες, ο οποίος μίλησε για τις Δημόσιες Συμβάσεις Καινοτομίας που προωθεί η Ε.Ε. σε δημόσιους φορείς και οργανισμούς, παρουσιάζοντας καλές πρακτικές των δημοσίων συμβάσεων καινοτομίας, καθώς και τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν κυρίως για τις ΜΜΕ. Προέτρεψε δε τους συμμετέχοντες σε διαρκή ενημέρωση και παρακολούθηση των νέων επιχειρηματικών ευκαιριών (TED – Contract Notice – Prior Information Notice) όχι μόνον σε τοπικό (διαδημοτικές συμβάσεις) αλλά και σε Ευρωπαϊκό (διασυνοριακές συμβάσεις) επίπεδο.

 

    

 

Το επόμενο θεματικό εργαστήριο φιλοξενήθηκε στον πολυχώρο ΦΙΞ in Art και απευθυνόταν κυρίως, σε δημιουργούς χειροποίητων αντικειμένων, καλλιτέχνες, μικρούς επιχειρηματίες από τον χώρο της τέχνης, οι οποίοι διαπρέπουν ως δημιουργοί αλλά χρειάζονται υποστήριξη σε θέματα προώθησης πωλήσεων, προκειμένου να έχουν αποτελέσματα ικανά που θα συμβάλλουν στη βιωσιμότητα της “δημιουργικής” τους επιχείρησης. Ομιλητές του workshop ήταν η κα. Αγνή Παγούνη, στέλεχος του ΚΕΠΑ και Υπεύθυνη του Γραφείου microSTARS στην Θεσσαλονίκη, η οποία έδωσε μεγάλη βαρύτητα στα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας με τους τελικούς καταναλωτές των δημιουργών, όπως, μεταξύ άλλων, οι fashion bloggers, οι influencers, τα social media, οι πλατφόρμες online πωλήσεων etsy.com, handmade @amazon, shopify, jamjar, κ.α., ενώ ο κ. Σπύρος Τσαφαράς, ιδρυτής της Handpeak, έδωσε στους συμμετέχοντες μία άλλη οπτική για την προβολή της δουλειάς τους, παρουσιάζοντας την πρωτοβουλία του, μέσω της οποίας ο πελάτης βιώνει την εμπειρία της περιήγησης σε επιλεγμένους δημιουργούς, καλλιτέχνες και χειροτέχνες της πόλης, γνωρίζοντας τους ίδιους και τα έργα τους.

 

    

 

Στο τρίτο και τελευταίο στην Θεσσαλονίκη για τον μήνα Μάιο, Workshop, συζητήθηκε το επίμαχο θέμα του “branding”, καθώς στη χώρα μας, ακόμη και σήμερα, διαπιστώνεται αδυναμία στο σχεδιασμό ακριβών, επωνύμων – brand names – και ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής προστιθεμένης αξίας, που μπορούν να αποτελέσουν το διαβατήριο για την διείσδυση των ελληνικών επιχειρήσεων σε νέες αγορές του εξωτερικού. O ομιλητής, κ. Μιχάλης Ναλμπάντης, επιχειρηματίας, συγγραφέας, ειδικός σύμβουλος στρατηγικής επιχειρήσεων και οργανισμών και ιδρυτής της BRAND4cosmos, ανέλυσε διεξοδικά στους συμμετέχοντες, τι πραγματικά είναι το brand και τι το branding, πως το διαχειρίζεται μία επιχείρηση, ποιοι είναι οι «φορείς» ενός brand (brand name, λογότυπο, ετικέτα, συσκευασία, κ.α.), και με ποιους τρόπους το branding βοηθά στην εύρεση νέων πελατών καθώς και στη δημιουργία πιστών πελατών, ενώ υπογράμμισε έντονα ότι αποτελεί προϋπόθεση για την εξωστρέφεια μίας επιχείρησης.

 

    

 

Περιφερειακά, σε συνεργασία με τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Κιλκίς, πραγματοποιήθηκε ένα πολύ εξειδικευμένο θεματικό εργαστήριο, το οποίο φιλοξενήθηκε στους χώρους του «Επιμελητηρίου Κιλκίς», σχετικά με τεχνικές προώθησης πωλήσεων, τόσο εντός του Φαρμακείου, όσο και διαδικτυακά. Ο ομιλητής, κ. Δημήτρης Κατσαρέλλος, στέλεχος του ΚΕΠΑ και Υπεύθυνος του Γραφείου microSTARS στο Κιλκίς, επικεντρώθηκε στη δύναμη της σχέσης ασθενούς / πελάτη με τον Φαρμακοποιό του, στις δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξει ο ίδιος ο φαρμακοποιός και οι υπάλληλοι του, αναφορικά σε θέματα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών, διαφοροποίησης στην εξυπηρέτηση αυτών, καθώς και σε προγράμματα ανταμοιβής των πιστών πελατών.

 

 

Επιτυχημένες συνεργασίες και συνέργειες ακολούθησαν και στην Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής, όπου έπειτα από πρωτοβουλία της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, τα microSTARS Workshops “φιλοξενήθηκαν” στα Νέα Μουδανιά και την Κασσανδρεία.

Με συμμετοχή μεγάλου αριθμού επαγγελματιών και επιχειρηματιών από την ευρύτερη περιοχή των Νέων Μουδανιών (14 & 15/5) και της Κασσάνδρας (21 & 22/5), πραγματοποιήθηκαν δύο κύκλοι εκπαιδευτικών σεμιναρίων που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για το μεν πρώτο κύκλο σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εμπόρων και Επαγγελματιών Νέων Μουδανιών και την Επιμελητηριακή Αναπτυξιακή Εταιρία Χαλκιδικής «ΕΠ.ΑΝ.Ε.Χ.», και για τον δεύτερο σε συνεργασία με την «ΕΠ.ΑΝ.Ε.Χ.»., στο πλαίσιο της προσπάθειας συνεχούς κατάρτισης και εκπαίδευσης των μελών του.

Η θεματολογία την πρώτη ημέρα του κάθε κύκλου θεματικών εργαστηρίων αφορούσε το «Marketing στην Εστίαση» με εισηγητή τον κ. Δημήτρη Κατσαρέλλο, Σύμβουλο του Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS, ΚΕΠΑ, ενώ την δεύτερη μέρα, τις «Τεχνικές Προώθησης Πωλήσεων και Διαχείριση Χρόνου» με εισηγήτρια την κα Αγνή Παγούνη, Σύμβουλο του Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS, ΚΕΠΑ.  Κατά κοινή δήλωση των συμμετεχόντων, η θεματολογία και οι εισηγήσεις ήταν απολύτως ικανοποιητικές ευελπιστώντας σε συνέχιση ανάλογων ενημερωτικών δράσεων.